(No title)

Hallo allemaal,

Het startschot van het nieuwe seizoen werd gegeven en we gaan er sowieso een lap op geven!

Nog enkele belangrijke weetjes:
1. Gelieve asap het document “toestemming foto’s” gehandtekend af te geven aub.
2. Graag willen wij meegeven dat we ook de “medische getuigschriften” willen ontvangen. Zo kwam er bij de start van dit seizoen al een medisch probleem naar boven. Zo zie je maar dat je beter op safe kan spelen…
3. Nieuwe leden melden zich bij de 1ste training aan bij één van de trainers. Op die manier kan hun zwemniveau eerst bekeken worden en kan er hen een zwembaan (op hun niveau) toegewezen worden.
4. Mogen we vragen dat alle nieuwe leden zeker het document “extra informatie nieuwe leden” eens goed lezen aub?
5. Alle zwemmers dragen tijdens de trainingen de gele badmuts. Iedereen die zwemvliezen (koop best rubberen en geen plastieken) heeft, neemt deze wekelijks mee naar het zwembad (en laat dit niet in de kleedkamer liggen).
6. Vergeet de activiteitenkalender niet af te drukken en hou rekening met alle online inschrijvingsmomenten (afsluiten van de inschrijvingen van onze activiteiten gebeurt automatisch).

Hebben jullie nog vragen? Mail ons: zwemclub.mico@gmail.com

Groetjes!