Stages

LEDEN – 13

Sinds 2004 organiseert zwemclub Mico ook zwem- en sportkampen (op verplaatsing) voor haar leden. De jongste zwemmers, tussen 5/6 en 12 jaar, trekken hiervoor naar het domein Worikken in Bütgenbach. Deze stage gaat steeds door tijdens de 2de week van de paasvakantie.

Naast het zwemmen en het sporten, vormen vooral de groepsgeest, het samenwerken en het spelen in een gezonde omgeving een belangrijke rol. Er wordt getracht de deelnemers een sportief, avontuurlijk en leuk kamp te bezorgen dat ze zich nog lang zullen herinneren. De vakkundige aanpak van de monitoren zorgt voor het steeds stijgende aantal deelnemers op onze sportkampen!

Sinds de zomer van 2010, is er in augustus ook steeds een zwem- omnikamp en sinds 2017 zijn we ook met een boerderijkamp gestart.

Volgende stages/kampen:
2de week van de paasvakantie: omnisport/themakamp te Bütgenbach
3de volledige week van augustus: omnisportkamp te Herne

LEDEN + 13

Avonturenweekend:
Zwemmers vanaf 13 jaar gaan op adventure en survival weekend. Tijdens de activiteiten staat de groepssfeer centraal. Samen zijn, samenwerken en zich rot amuseren, zorgen ervoor dat de vriendschap steeds duidelijker en belangrijker wordt. Vaak voorkomende activiteiten tijdens dit weekend zijn: nachtdropping, adventureparcours, kajak, mountainbike, klimmen, speleologie , teambuilding, … Maar ook samen hun eigen potje koken en liedjes zingen aan het kampvuur zorgen voor een onvergetelijk Mico-weekend!

Voorbije weekends:

2023 → NATURE te Viroinval