Alles nog eens op een rijtje

Hey iedereen,

Vanavond is er gewoon training. We kregen al meermaals de vraag of ze doorgaat, maar het antwoord is dus: JA.

TO DO voor jullie:

* Op de badmuts hoogst behaalde brevetten noteren!

* Indien uw kind een survival (brevet met kleren) wenst af te leggen=> kledij (best is een pyjama met lange pijpen en mouwen) meegeven! Nog NIET aandoen!

* Inschrijven voor de brevetten MAG al maar MOET nog niet. Er is nog voldoende tijd en we willen dat de leden voldoende konden oefenen en alle mogelijkheden besproken hebben met hun trainer.

* Betalen/overschrijven is nog NIET nodig. We hebben liever dat jullie daar nog even mee wachten! We geven wel een seintje vanaf wanneer het kan. (Alles hangt af van de corona- shizzle- maatregelen)

* Zwemmers die 10km willen afleggen, zijn VERPLICHT om te mailen naar zwemclub.mico@gmail.com

Alle ouders blijven uit de inkomhal (zoals de voorbije week op zaterdag). Op woensdag mag er 1 ouder/begeleider mee om de kinderen te helpen omkleden. Kinderen die op zaterdag trainen, gaan zich ALLEEN omkleden. Eenmaal ze omkleed zijn, gaan ze onmiddellijk door naar het bad. Niemand blijft dus in de kleedkamer wachten.

* Vanaf 6jaar wordt er verwacht dat iedereen een mondmasker draagt.

* ¿¡?! PANNENKOEKEN bestellen🤪🤪😜¿¡?!

Het MICO- team.