*** CLUBWEDSTRIJD VRIJDAG 26 APRIL + REDDER IN NOOD ***

Dag allemaal,

Intussen staan de online inschrijvingen voor onze CLUBWEDSTRIJD reeds enkele dagen open. Inschrijven kan tot en met 31 maart. De inschrijvingsperiode is dit seizoen serieus ingekort, dit in samenspraak met het zwembad. Later inschrijven, is dus echt NIET mogelijk!
Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen we misschien hier en daar nog kleine dingen moeten aanpassen aan onze organisatie, maar uiteraard houden we jullie daar tijdig van op de hoogte!
Vergeet niet=> ELKE deelnemer ontvangt een leuk cadeau!!!

Wie kan ons uit de nood helpen met het uitlenen van een afgesloten remorque (B rijbewijs) in het weekend van 28 tem 31maart (avonturenweekend van de +12J)? Ben jij onze redder in nood? Stuur ons dan als de bliksem een mailtje of pb aub 😉 THANK YOU!!

Groetjes,
het MICO- team.