clubwedstrijd + zwem omnikamp

Dag allemaal,

Jullie kunnen de kinderen (of jezelf als volwassene èn lid van de zwemclub) inschrijven voor de CLUBWEDSTRIJD tem zaterdagavond 23/04. Daarna is inschrijven NIET meer mogelijk.
Elke deelnemer ontvangt een cadeau, of je nu de 1ste of de laatste eindigt. De drie eersten ontvangen ook nog een medaille.
Heb je je kind ingeschreven en heb je de betaling al overgeschreven? Dan is de inschrijving volledig in orde!
Onze clubwedstrijd is dan ook meteen de laatste activiteit van dit zwemseizoen. De eerste week van oktober starten onze trainingen opnieuw. Jullie kunnen vanaf 1 september online inschrijven!

ZWEM OMNIKAMP: Iedereen welkom vanaf 5j tem 1ste jaar secundair!
Er zijn nog plaatsen vrij voor ons zwem omnikamp dat doorgaat van dinsdag 16 augustus tem vrijdag 19/08. Heeft je kind een zwembrevet van minstens 25m dan is jouw zoon/dochter welkom! Ook vriendjes en niet- leden kunnen deelnemen aan dit kamp! Jullie gaan op vrijdag allemaal naar huis met een hele brede basis van allerlei sporten èn je zal een nieuw zwembrevet aan je collectie kunnen toevoegen! Meer informatie omtrent dit kamp? => www.zwemclubmico.be

Groetjes!