dankwoordje aan de ouders! + GEEN kampen in 2021

Hey allemaal!

De organisatie (clubtraining op zaterdag) nav de nieuwe, verstrengde maatregelen in zwembaden (clubverband) verliep gisteren héél vlot!
BEDANKT allemaal om gisteren nog naar jullie mail te kijken, met de planning waar uw kind(eren) zich moest(en) omkleden!!

Zolang de maatregel geldt dat de kinderen slechts 1 hobby mogen uitoefenen, blijft deze kleedkamerverdeling gelden. Gelieve na de krokusvakantie nogmaals uw kind(eren) eraan te herinneren zodat alles terug even vlot kan verlopen.

Daarnaast namen we ook met hééél plezier enkele foto’s van onze +13 jarigen. Zij hadden sinds oktober geen enkele hobby meer mogen uitoefenen en waren dus allemaal superblij om zich terug zo “vrij” als een vis te voelen!
Heppie kids = heppie trainers !!!

!!!!BELANGRIJK!!!!: Dit jaar, zullen er helaas nog GEEN kampen (Butgenbach, avonturenweekend, boerderijkamp, zwem- omnikamp) doorgaan.

Geniet allemaal van jullie vakantie.

het MICO- team.