**** DUIKAVOND + AUTO TE WATER VOOR +12JARIGEN!!!***

Dag bakvisjes, pubers, adolescenten en jongvolwassenen en leden van middelbare leeftijd van onze zwemclub,
We hebben 2 EXTRA leuke ACTIVITEITEN voor jullie in petto en laten jullie daarom het volgende weten:
Op vrijdagavond 27/01 is er GEEN training te Edingen, maar kan iedereen (vanaf het 1ste jaar secundair) zich inschrijven om deel te nemen aan de duikinitiatie Deze wordt net zoals vorig seizoen georganiseerd door de duikclub MOTOTI en gaat door in het zwembad van Ninove. Die zaterdag 28/01 gaat onze 12u MARATHON door voor alle leden vanaf de kleuterklas tem het 6de leerjaar (zie kalender).
Ook zwemmers die vorig jaar reeds deelnamen aan de DUIKSESSIE kunnen dit jaar opnieuw meedoen. De praktijksessie zal tov vorig seizoen uitgebreid worden naar 30min (ipv 20min) VOOR IEDEREEN.
Deelnemers die vorig jaar reeds deelnamen, zullen vooraf online een theoriesessie volgen en op de avond zelf enkel praktijk krijgen. De zwemmers die voor een 2de keer deelnemen, oefenen meer op “Discover scuba diving”. Hieronder valt onder andere: het kunnen klaren van het masker onder water, terugvinden van het automaat, “zweven”,…
In mei 2023 gaan we naar Hazewinkel om daar een minicursus “AUTO TE WATER” te volgen. Jullie zullen plaatsnemen in een wagen, te water worden gelaten en jullie dienen uit de auto te geraken… Vaak is er een paniekreactie en weet je niet wat je moet doen, maar dankzij deze cursus zal jij je zekerder voelen mocht je ooit onverwacht met een auto in het water belanden! Alle deelnemers aan deze cursus ontvangen hier achteraf trouwens ook een certificaat van.
De informatiebrief van beide activiteiten komt weldra op de website en zodra deze verschijnt, kunnen jullie inschrijven!!
LET WEL: Beide activiteiten zijn slechts toegelaten voor zwemmers vanaf het 1ste jaar secundair!
Wij hopen vele inschrijvingen te mogen ontvangen voor deze KEITOFFE EN EDUCATIEVE activiteiten!!!

Groetjes
MICO.