EEN BEETJE VANALLES….

1.NIEUWE LEDEN
Gelieve allemaal het document “informatie voor nieuwe leden” op onze website goed na te lezen. Zo hebben jullie weet van de werking binnen in onze club. Indien er nog vragen zijn, mail gerust naar zwemclub.mico@gmail.com.

2.PANNENKOEKEN
Iedereen BEDANKT voor jullie bestelling!
Volgende week woensdag 19/10, vrijdag 21/10 en zaterdag 22/10 zullen alle pakjes klaar staan in de inkomhal van het zwembad Noteer dit zeker in jullie agenda ๐Ÿ˜‰ We bestelden trouwens wat extra pakketjes voor wie vergat om te bestellen. Vraag dus zeker na bij onze helpende handen aan de kassa ๐Ÿ˜‰

3.BREVETTEN
We beginnen aan de voorbereidingen van de brevetten!!!!
Ga thuis allemaal na welke brevetten je al behaald hebt en welk het volgende is in de rij! Probeer geen over te slaan, want vroeg of laat kom je uiteindelijk toch “vast te zitten” in het systeem.
Volg dus het gewone traject: 25m- 50m- 100m- 200m- 400m- 800m- 1000m- 1500m- 3km- 5km – 10km (schoolslag-crawl-rugcrawl- vlinderslag of wisselslag) OF survival 1- 2 -3 – 4…. Iedereen (behalve kleuters en 1ste lj!) MAG maximaal 2 brevetten afleggen.
De brevetavonden gaan door op vrijdag 25/11 ( te Edingen) en zaterdag 26/11 (Ninove). Deze avonden is er GEEN training.
De grote brevetten: 3, 5 en 10km worden afgenomen op vrijdagavond in Edingen en alle andere brevetten worden afgelegd op zaterdag in het zwembad van Ninove. Het voorbereidend reddersbrevet wordt VOORAF afgenomen tijdens de training.
=> Vooraf INSCHRIJVEN is VERPLICHT.
TO DO VOOR ALLE KLEUTERS TEM 2DE LEERJAAR: Noteer het hoogst behaalde brevet van je kind op zijn/haar badmuts! Indien uw kind al 50m ss (schoolslag) heeft, dan noteer je dus: 50m SS

4.CURSUS HOGER REDDER
In januari 2023 (tem eind april) start er opnieuw een cursus hoger redder, te Geraardsbergen. Deze cursus gaat wekelijks door op zaterdagnamiddag- en avond. Inschrijven kan via deze weg: https://rescueteam.be/opleiding/cursus/2023/
Voorwaarde om te kunnen deelnemen: 17j worden in 2023 รจn bespreek zeker eerst met je trainer!!!!
=> Wij nemen jullie voorbereidend reddersbrevet af en kunnen op basis daarvan zeer goed inschatten of je kan starten aan de cursus? DUS spreek EERST je trainer aan alvorens je in te schrijven.

Groetjes!