Heropening zwembad Ninove / herstart zwemclub Mico

Hallo allemaal,

Na een paar weken extra is het zover. Zwembad ‘De kleine Dender’ te Ninove opent opnieuw zijn deuren.
Voor het vrij baantjeszwemmen kan iedereen terug in Ninove terecht, maar wat de clubwerking betreft, gelden er spijtig genoeg nog steeds strenge COVID- maatregelen.

Jongeren ouder dan 12 jaar (vanaf het secundair) mogen nog niet in clubverband sporten. Dit wil dan ook zeggen dat wij onze clubwerking alleen maar kunnen opstarten voor de -12 jarigen.

Nu zaterdag 19 december gaat de training voor alle -12 jarigen terug door op het trainingsuur waar zij voor ingeschreven zijn (zie onderstaande uurschema)

Groep 1 (woe) : 17 u 00 – 18 u 00 (start pas op 06/01/2021, aangezien er in de schoolvakanties GEEN trainingen doorgaan!)

Groep 2 (zat): 17 u 30 – 18 u 30
Groep 3 (zat): 18 u 30 – 19 u 30
Groep 4 (zat): 19 u 30 – 20 u 30 (enkel -12j worden toegelaten!)
Groep 5 (zat): 20 u 30 – 21 u 30 gaat niet door aangezien hier allemaal +12 jarigen zwemmen.

Wie niet meer weet in welke groep zijn/haar kinderen zwemmen, gelieve de online lijsten te raadplegen op onze website aub.

Graag herinneren wij jullie er nog eens aan om je kind aan de buitendeur af te zetten en daar ook terug op te halen en dit voor de veiligheid van iedereen.
‘t Zwemkaffee is natuurlijk nog steeds niet open, maar hen steunen door een afhaalmaaltijd te bestellen kan wel.

Blij dat we de trainingen van de -12j toch al terug kunnen opstarten!! En dan allemaal duimen voor onze +12j!

Aan iedereen alvast een GEZOND 2021 toegewenst en geniet van de feestdagen in jullie bubbel!

Groeten,

Het Mico – team.