Seizoen ’20-’21 inschrijvingen

Hallo allemaal,

Onze leden van vorig seizoen hebben net hun mailtje gekregen ivm de inschrijvingen voor dit seizoen. (Klein foutje al :-), er zijn GEEN extra activiteiten dit seizoen)
Wij willen er op deze manier voor zorgen dat jullie eerst kunnen inschrijven alvorens we ook nieuwe leden aannemen. De plaatsen zijn,  omwille van alle strenge coronamaatregelen dit seizoen, beperkt tot 50 zwemmers per uur.

Hier alvast onze nieuwe (coronaproof) uurregeling:

Woensdag (Ninove) 17u00 – 18u00: kleuters + 1ste leerjaar

Vrijdag (Edingen): Het zwembad van Edingen is nog steeds gesloten en wij weten niet wanneer het zwembad terug kan openen… Alle zwemmers die tot op heden in Edingen trainden, zijn welkom (door een uitbreiding van de uren) op zaterdag in Ninove!

Zaterdag (Ninove):

17u30 – 18u30: 2e, 3e leerjaar + kids 1ste lj die vorig jaar (toen kleuter) op dit uur al trainden

19u00 – 20u00: 4e leerjaar tem 1e secundair

– 20u30 –  21u30: vanaf 2e j secundair tem volwassenen