trainingen en brevetten ‘on hold’ deel …..

Hallo allemaal,

Wat waren wij blij vorige week bij het lezen van de nieuwe maatregelen ivm sportbeoefening. Onze club zou met enkele aanpassingen kunnen blijven verder werken, meer nog, de +13 jarigen zouden misschien terug kunnen opstarten.

Wat was de teleurstelling dan ook zeer groot toen wij gisteravond te horen kregen dat de stad Ninove beslist heeft om naast de andere indoor-sporten ook zwemmen in clubverband stil te leggen.
Deze nieuwe maatregelen gaan in vanaf 1 februari en kunnen elke week herzien worden, maar zullen waarschijnlijk gelden tot en met 21 februari.
Van zodra hier verandering in komt, zullen wij natuurlijk onmiddellijk terug opstarten.

Wat de brevetten betreft voor de -13 jarigen:
Wij zijn al een beetje vooruitziend geweest de voorbije week en hebben al een heel deel brevetten afgenomen. Natuurlijk wilden we dit niet officieel meedelen op voorhand aangezien er altijd iets mis kon lopen en we bij onszelf (noch bij de kinderen) druk wilden leggen. Wie zijn brevet al behaald heeft kan je terugvinden in je mailbox.
Alle kinderen die op dit moment hun brevet nog niet hebben kunnen afleggen (of nog extra oefening nodig hadden), zullen de kans nog krijgen om dit in te halen (liefst dit seizoen nog natuurlijk).
Even ter herinnering: 1 brevet kost € 2 en 2 brevetten € 4. Je mag dit bedrag overschrijven op onze rekening (nummer staat op de site bij contact).

Hopend op snelle verbetering wensen wij jullie alvast gezond te blijven.

Met vriendelijke groeten,

Het ganse Mico – team.