Ter HERINNERING

Beste zwemmers,

Ter HERINNERING:

Graag willen we jullie nogmaals vragen om tot kwart na het uur steeds BUITEN (met de nodige afstand en mondmasker aan) te wachten. Vanaf kwart na kunnen jullie de inkomhal betreden.
Handen ontsmetten en omkleden.
Zwemkledij reeds van thuis aandoen!
Iedereen in de kleedkamer, zoals voorzien op de planning op de kleedkamerdeuren.
De individuele hokjes (groep 18u30 en 20u30) worden rij per rij (aansluitend) gevuld naargelang jullie toekomen. Niemand heeft dus een “vast” hokje.
Gezinscabines worden enkel gebruikt door kinderen die wij aangeduid hebben (broers en zussen).
Ziek? => blijf thuis!
In quarantaine => geen hobby’s en de quarantaine- periode volledig naleven!

Gelieve deze maatregelen te respecteren zodat het voor iedereen veilig blijft en jullie dus kunnen blijven trainen.

Dank jullie wel en ook een dikke merci aan alle helpende handen (kassa, ontsmetten, kinderen helpen omkleden)?

Ps: Wie nog geen lidgeld betaalde, gelieve dit echt vanavond in orde te brengen.