NIEUWE maatregelen binnensporten => GEEN veranderingen voor de zwemsport!

Beste allemaal,

Wij hebben zonet contact opgenomen met de zwembadbeheerder van Ninove. Er werd ons mee gegeven dat er voor de zwemsport (ondanks de aanpassingen voor andere binnensporten) helemaal niets veranderd. De zwemclubs dienen pas aanpassingen te doen wanneer de sportclubs naar code rood overschakelen.

Verder willen we blijven benadrukken dat iedereen:

1. de handen dient te ontsmetten bij het binnen- en buitenkomen van het zwembad.
2. 1,5m afstand van elkaar moet houden!!
3. iedereen +12j VERPLICHT een mondmasker draagt
4. wie zich ziek voelt, thuis moet blijven
5. de begeleider die het kind op woensdag helpt omkleden, de kleedkamer verlaat zodra het kind omgekleed is!!
6. praten met elkaar, gebeurt buiten en niet in de kleedkamers of in de inkomhal…

SAMEN kunnen we ervoor zorgen dat we kunnen blijven sporten, indien iedereen de regels goed naleeft…Dank voor jullie goede naleving van alle regeltjes!

het MICO- team.