*** DUIKAVOND + MARATHON ***

Dag iedereen,

Hebben jullie kinderen, net als ons, ook zo nagenoten?? Wat een fijne editie was het alweer!! Voor al die gelukkige gezichtjes (en soms ook eens traantjes, dat hoort bij de sport) doen we het!!
We zijn volop bezig met de resultaten van de marathon klaar te maken om ze op de website te plaatsen. Alsook de foto’s die gisteren en vrijdagavond genomen werden, volgen weldra!
Nogmaals een DIKKE DIKKE MERCI aan alle helpende handen. Zonder jullie hulp was dit nooit gelukt!!!
De ene activiteit is nog maar net voorbij en hup de volgende staat alweer voor de deur 😉
Zaterdag 4 MAART=> CLUBWEDSTRIJD en meteen ook de afsluiter van ons zwemseizoen! Elke deelnemer krijgt dezelfde cadeau.
Inschrijven kan vanaf nu tot en met zaterdag 18 februari!! De informatiebrief voor de wedstrijd kan je ook al online terugvinden.

Weetjes:
1. Er zijn nog 10 plaatsen voor de activiteit AUTO TE WATER. Weet jij, net als ons, niet hoe je uit je auto moet geraken als je ermee in het water beland? Wil je paniek vermijden? Schrijf je dan nu snel in!!
2. BUTGENBACH werd helaas afgeslast door te weinig inschrijvingen 🙁
3. Het AVONTURENWEEKEND (12+) is helemaal volzet!!!
4. Voor ons ZOMERKAMP (te Herne/Edingen) zijn er nog veel plaatsjes vrij. Men zegge het voort, want ook niet leden van onze club zijn welkom, MAAR ze moeten wel kunnen zwemmen!!

MICOooooooo