** wedstrijd + auto te water + zomerkamp**

Dag iedereen,

– Jullie kunnen nog inschrijven voor de WEDSTRIJD tem zaterdag 18 februari. Daarna is inschrijven niet meer mogelijk!
Gelieve er ook voor te zorgen dat de betaling volledig in orde is aub (1 wedstrijd €7, 2wedstrijden €8).

– Voor de activiteit AUTO TE WATER zijn er nog 5 plaatsen vrij. Wil je nog graag deelnemen, schrijf je dan zeker in! Ouders, broers en zussen (NIET- LEDEN) mogen hier ook aan deelnemen.

– ZOMERKAMP: nog 30 tal plaatsen vrij!!! Voor iedereen die minstens een 25m brevet in zijn/haar bezit heeft, graag aan sport (zéker zwemmen ;-)) doet, een extra brevetje wil behalen, zich kortom wil rot amuseren tijdens de week van 14/08 tem vrijdag 18/08 olv leerkrachten Lichamelijke Opvoeding. Ook voor NIET- LEDEN!!

=> Volgende week vrijdag 17/02 en zaterdag 18/02 is er gewoon training!!! Tijdens het krokusverlof zelf (woensdag 22/02, vrijdag 24/02 en zaterdag 25/02) is er GEEN training.

Fijne zondag allemaal!

MICO.