Clubwedstrijd= afsluiter zwemseizoen

Dag allemaal,

De exacte planning (baanverdeling) zal woensdagavond online komen. Let wel op: Indien er afwezigen zijn op de dag zelf, kunnen er nog steeds kleine verschuivingen gebeuren.

Hieronder al kort even de algemene organisatie van de wedstrijd:

DEEL 1: 1ste zwemwedstrijd start om 17u15 (vanaf kleuters tem 4de leerjaar)
Eerst worden alle wedstrijden schoolslag (per leeftijd) gezwommen. Vervolgens de crawl. Aansluitend gaat de prijsuitreiking door.

Vanaf ongeveer 18u45 kunnen alle zwemmers van deel 2 even inzwemmen.

DEEL 2: 1ste zwemwedstrijd wordt voorzien rond 19u00 (vanaf 5de lj tem volwassenen). Aansluitend de prijsuitreiking.

Alle betalingen worden morgenavond nagekeken. Gelieve er dus voor te zorgen dat jullie betaling in orde is.

De wedstrijd start om 17u15. Voor 16u45 mag niemand het zwembad binnen dus vroeger aanwezig zijn in de zwembadhal heeft geen zin.

Supporters zijn welkom en kunnen (net zoals bij de marathon) binnen langs de dubbele zijdeur.

Het MICO- team.