Einde BUBBEL zwemseizoen

Dag lieve MICO zwemmers,

Gisteren hebben we ons BUBBEL zwemseizoen afgesloten. Het was er eentje waarin we veel hebben moeten missen, maar vooral een seizoen waarin we enorm genoten hebben op de momenten dat we bij elkaar waren.
De kinderen en jeugd hebben goed getraind. De trainers hebben veel verbetering gezien!
Maar wat we vooral hebben gezien is dat iedereen het ook goed met elkaar kon vinden. Hechte groepjes zorgden wekelijks voor een leuke sfeer.

BEDANKT lieve ouders voor jullie vertrouwen in onze zwemclub.
BEDANKT vrijwilligers om wekelijks de handen uit de mouwen te steken door kinderen coronaproof te ontvangen, kleedkamers te ontsmetten, handen te ontsmetten,….
En een welgemeende DANK JE WEL aan alle MICO trainers om ook dit jaar weer het beste van jullie zelf te geven. Zonder trainers is er geen zwemseizoen?!

Wij hopen jullie allemaal terug te mogen verwelkomen in oktober!!

Tenslotte willen we nog enkele foto’s toevoegen van leuke momentjes tijdens de laatste training. De allerkleinsten van woensdag noemden het gisteren “een zwembadFEESTJE”. Bij het neerpennen van voorgaande zin, lijkt het wel alsof we de maatregelen hebben overtredenšŸ˜‰.

Ps: We plaatsen een berichtje zodra de “wedstrijd”uitslag op de website staat.

Heel veel LIEFS,
het enige echte MI- CO team ā£