Training zaterdag 27/03

Hallo allemaal,

We kregen van enkele ouders de vraag hoe het morgen zal verlopen.
Wel, wat onze regeling betreft verandert er praktisch niets.
Wij werkten al volop met bubbels van 10.
Geen enkele bubbel komt met elkaar in contact, aangezien de kleedkamer- bubbel ook de trainings-bubbel is en de kinderen geschrankt opgesteld staan in het zwembad.
Na het omkleden worden de kinderen nog steeds kleedkamer per kleedkamer opgehaald door de trainers.
Kinderen/jongeren die zich in individuele hokjes omkleden, blijven nog steeds IN hun hokje wachten tot wanneer de trainers jullie komen ophalen.

Er is maar 1 kleine verandering doorgevoerd en dat is de extra kleedkamer (nijlpaard) dat het 2de uur ook zal ingenomen worden. Onze vrijwilligers aan de kassa zullen dit zeker meedelen aan de betreffende kinderen.

Dank om allemaal buiten te blijven wachten tot zolang dat nodig is, 1.5m afstand te houden van elkaar, handen te ontsmetten bij het binnenkomen in de inkomhal…

Dank je wel aan de ouders voor jullie vertrouwen in onze clubwerking en een dikke merci aan al onze trainers en helpende handen!!!🙏

Het MICO- team!😘