*** MARATHON + BUTGENBACH + AVONTURENWEEKEND + ZOMERKAMP***

Dag allemaal,

Op zaterdag 9 maart staat onze volgende activiteit, de 8- uren MARATHON op de planning! Jullie kunnen hiervoor nog inschrijven tot en met 2 maart, nadien is dit NIET meer mogelijk!
Ben je nieuw in onze club en weet je niet goed hoe zo een marathon verloopt? Surf dan zeker naar de website, ga naar de rubriek “documenten” en scroll tot je “marathon” tegenkomt. Daar kan je alle informatie terugvinden en ook online inschrijven.
Opgelet: Wie niet is ingeschreven, kan niet deelnemen! Bij onvoldoende inschrijvingen, zal deze activiteit worden afgelast.

Voor ons kampje te BUTGENBACH (- 13 jarigen) zijn er nog 3plaatsjes vrij!!! Jij kan er dus zeker nog bij 😉

Wat het AVONTURENWEEKEND (+13 jarigen) betreft, kunnen we ook nog enkelen gelukkig maken, maar echt niet veel meer!

De inschrijvingen voor het ZOMERKAMP (-13 jarigen) blijven vlot binnenlopen, maar uiteraard spreekt het voor zich dat we hier als club graag héél veel deelnemers zien op afkomen. Dus…ben je nog niet ingeschreven, doe dit dan héél snel want je zou anders ongelooflijk veel toffe activiteiten en sporten moeten missen…

Groetjes,
het MICO- team.