Pannenkoekenverkoop

Hallo allemaal,

Sommigen onder jullie zagen het misschien al verschijnen, maar onze online pannenkoekenverkoop is intussen van start gegaan!
Jullie kunnen nog pannenkoeken (1pakje=16 stuks= €7/pakje) bestellen tem 08 oktober. Net zoals vorig seizoen organiseren wij dit jaar geen eetfestijn. Dus GEEN lange aanschuifrij om in de eetzaal te komen, GEEN overvolle en drukke eetzaal, GEEN ganse namiddag tafelen, maar eenvoudigweg van thuis uit pannenkoeken bestellen ten voordele van onze clubwedstrijd (de cadeau van de wedstrijd, bijv. de club t-shirt van vorig seizoen).
Wij hopen dan ook dat iedereen zijn steentje bijdraagt aan onze pannenkoekenverkoop!!
Vraag zeker ook eens aan familie en/of vrienden of zij een pakje willen bestellen.
De pannenkoeken zijn vacuüm verpakt en kunnen heel makkelijk de vriezer in!

BEDANKT allemaal voor jullie steun🙏