Belangrijke info na onze nieuwe start.

Hallo allemaal,

Ons seizoen is intussen reeds opgestart voor al onze leeftijdsgroepen. Wat fijn om jullie allemaal terug te zien!
Graag willen we nog enkele dingen meegeven:
1. Privacyverklaring en medisch getuigschrift zo snel mogelijk indienen aan de MICO kassa
2. Online inschrijven is VERPLICHT. Zo beschikken wij over jullie contactgegevens.
3. Wie nog een MICO zwemzak, tshirt of handdoek wil bestellen, kan dit nog doen door een mail te sturen naar zwemclub.mico@gmail.com. We sluiten alles af op zondag 2 oktober en laten dan de bestellingen verwerken.
4. Onze PANNENKOEKENVERKOOP is geopend en is onze enige winstbron (cadeau clubwedstrijd) van onze vereniging. Het zou fijn zijn, mochten jullie toch enkele pakjes bestellen want deze kunnen ook ingevroren worden. Vorig jaar was het helaas niet zo een suc6 maar we hopen dit jaar beter te doen. Een eetfestijn organiseren, vraagt dagen werk maar kost ook voor jullie heel wat centen en tijd. Dus we proberen het nog maar eens op deze manier.
5. Voor onze 1ste activiteit nr BREVETZWEMMEN is er nog tijd, maar toch vragen we jullie om al eens goed te snuisteren in jullie behaalde brevetten zodat jullie weten waarvoor te trainen!
6. Nieuwe leden? =>> Stuur gerust een mailtje bij onduidelijkheden maar lees zeker ook het document:”informatie voor nieuwe leden” (op de website).
7. De inschrijvingen voor Bütgenbach (alle leden vanaf 2de kleuterklas tem 6de lj) en het avonturenweekend (vanaf 1ste jaar secundair tem volwassenen) zijn reeds geopend. Voor het avonturenweekend zijn er beperkte plaatsen dus snel zijn is de boodschap. De infobrief voor Bütgenbach staat reeds online, die van het weekend volgt snel!

Tot op de volgende training allemaal.

Het Mico – team.